science

ساخت وبلاگ

موسسه ایران تحقیق در حال حاضر دارای  کامل‌ترین بانک پرسشنامه مدیریت در ایران است. چندین استاد دانشگاه و  دانشجوی دکتری رشته مدیریت در گرایش‌های مختلف آن از جمله مدیریت صنعتی و  بازرگانی و همچنین مدیریت منابع انسانی و مدیریت دولتی درحال همکاری با  موسسه ایران تحقیق هستند. این همکاری شامل انتخاب پرسشنامه مدیریت و سپس  بررسی کیفیت ساخت و روایی و پایایی آن است. به دلیل بررسی دقیق و کامل  تمامی پرسشنامه‌های ارائه شده بر روی سایت ایران تحقیق، کیفیت تمامی  فایل‌های دریافتی تضمین شده است. بنابراین شما می‌توانید نسبت به خرید و  دانلود پرسشنامه مدیریتی از سایت ایران تحقیق اقدام نمایید و مطمئن باشید  که محصولی کامل و بدون مشکل را دریافت خواهید کرد.

سایت خرید پرسشنامه مدیریت ایران تحقیق را مشاهده کنید.

science...
ما را در سایت science دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهرداد science1 بازدید : 233 تاريخ : پنجشنبه 23 آبان 1398 ساعت: 16:54

آیا یک پایان‌نامه قابلیت تبدیل شدن به یک کتاب را دارد؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از پژوهشگران را درگیر خود نموده است. دلایل بسیار زیادی وجود دارد که بتوان با تکیه بر آنها سوال مورد نظر را با پاسخ مثبت همراه نمود. یکی از دلایل مهم آن این است که اغلب کتابهای دانشگاهی موجود در بازار کتاب مربوط به سال‌های بسیار دور هستند و طبیعتاً احتمال دارد از پیشرفت‌های علمی اخیر عقب‌تر باشند. در حالیکه در تدوین یک پایان‌نامه معمولاً از آخرین پژوهش‌ها و نتایج موجود در دنیا استفاده می‌شود و نتایج آن نیز بسیار به‌روز و برحسب آخرین تغییرات می‌باشد. دلیل دوم این است که پایان‌نامه‌ها معمولاً در کنار تئوری به کاربرد هم تمرکز دارند و کتابهایی که توانسته‌اند تئوری را با کاربرد آمیخته نمایند تبدیل به کتاب‌های مرجع شده‌اند.

ادامه مطلب تبدیل پایان نامه به کتاب را مشاهده کنید

science...
ما را در سایت science دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهرداد science1 بازدید : 244 تاريخ : سه شنبه 21 آبان 1398 ساعت: 16:19

 

     ۱۳۹۸/۰۸/۱۲|وبلاگ|بدون ديدگاه

امروزه  تهیه پروژه‌ها، تحقیقات، پژوهش‌های علمی، و مقالات جزء لاینفک آموزش‌های  آکادمیک شده که تمام اعضاء هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی با آن  سروکار دارند. مدیریت اطلاعات مربوط به این پژوهش‌ها و از جمله رفرنس‌های  به کار رفته در آن‌ها کاری پر دغدغه است که گاهاً ذهن پژوهشگران را به خود  مشغول می‌کند.

نرم  افزارهای مختلفی جهت تسهیل امر مدیریت متون و مدیریت منابع و مآخذ وجود  دارد که به محقق کمک می‌کند تا با ایجاد یک بانک اطلاعاتی از مقالات، به  راحتی تحقیق خود را انجام دهد، سازماندهی نماید و  بر اساس استانداردها  فهرست منابع و مآخذ آن را تهیه کند. مشهورترین نرم افزار رفرنس نویسی در  ایران اند نوت EndNote  است. در ادامه با قابلیت‌های این نرم افزارها بیشتر آشنا خواهید شد، پس با نارون ژورنال همراه باشید.

چاپ مقاله نارون ژورنال را مشاهده کنید.

science...
ما را در سایت science دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهرداد science1 بازدید : 285 تاريخ : يکشنبه 12 آبان 1398 ساعت: 19:47

هر پایان  نامه‌ای چه در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکترا نوشته شده باشد  نیازمند انجام تحلیل‌هایی است. این تحلیل‌ها برحسب رشته تحصیلی ماهیتاً  تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. برای مثال در رشته‌های فنی مهندسی انجام تحلیل  پایان نامه عمدتاً با نرم افزارهای خاص و با شکلی خاص انجام می‌گیرد. در  انجام تحلیل آماری رشته های علوم انسانی نیز به شکل خاصی عمل می‌شود و نرم  افزارهای خاص خود را دارند. مرکز تحقیقاتی اوج دانش با در خدمت داشتن  کارشناسان متبهر و متخصص در نرم‌افزارهای مختلف تحلیلی این آمادگی را دارد  تا در رشته‌های مختلف به ارایه تحلیل‌های آماری بپردازد.

سایت تحلیل آماری مقاله اوج دانش را مشاهده کنید. 

science...
ما را در سایت science دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهرداد science1 بازدید : 272 تاريخ : پنجشنبه 9 آبان 1398 ساعت: 13:55

وسسه نیتیو پیپر هدف اصلی خود را ارائه ترجمه نیتیو مقالات از فارسی به انگلیسی قرار داده است. دلیل این هدف‌گذاری دسترسی سخت پژوهشگران ایرانی به مترجمان و موسسات ترجمه نیتیو خارجی است. بسیاری از مقالاتی که توسط پژوهشگران ایرانی به مجلات معتبر دنیا ارسال می‌گردد تنها به دلیل ضعف در ترجمه از پذیرش و چاپ باز می‌مانند. تجربه نشان داده است که برخی از این مقالات دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و پس از انجام ویراستاری مناسب و ترجمه نیتیو به سرعت در مجلات بسیار معتبر و با ضریب تاثیر بالا به چاپ می‌رسند. به همین دلیل انتخاب موسسه‌ای که چنین خدماتی را ارائه می‌دهند بسیار ضروری است.

سایت ترجمه مقاله نیتیو پیپر را مشاهده کنید.

science...
ما را در سایت science دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهرداد science1 بازدید : 256 تاريخ : پنجشنبه 9 آبان 1398 ساعت: 12:34

بسیاری  از ما عمیقاً علاقمند به نگارش کتاب هستیم و دوست داریم تا اثری فرهنگی از  خود به یادگار بگذاریم. باید قبول کنیم که نگارش کتابهای تاثیرگذار تا  حدودی به عوامل ژنتیکی ناشناخته بستگی دارند زیرا ظاهراً برخی نویسندگان  گویا مادرزاد نویسنده به دنیا آمده‌اند. اما نگران نباشید چون هیچ کاری در  جهان نیست که نشود با تمرین و تکرار آن را به نحو احسنت انجام داد. یکی از  ایده‌های دردسترس و بسیار خوب برای شروع نویسندگی، نوشتن داستان زندگی خود  است. ایده‌ای کاملاً دردسترس که می‌توان به راحتی درباره آن اندیشید و قلم  زد. در زیر به ارایه مطلبی با عنوان نوشتن داستان زندگی و ۷ توصیه عملیاتی  برای آن پرداخته‌ایم. عمل به این توصیه‌ها می‌تواند نوشتن داستان زندگی شما  را بسیار ساده‌تر و راحت‌تر کنید.

 

وب سایت چاپ کتاب نارون دانش مشاهده کنید.

science...
ما را در سایت science دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهرداد science1 بازدید : 247 تاريخ : شنبه 4 آبان 1398 ساعت: 19:59

بسیاری از مقالاتی که در کشور نگارش می‌شوند به لحاظ کیفی تفاوت زیادی با مقالات کشورهای توسعه‌یافته خارج ندارند اما به لحاظ نگارشی و نوشتاری و رعایت نکات تخصصی و جزئی راهی به مجلات معتبر بین‌المللی برایشان باز نمی‌شود و نمی‌توانند در این مجلات به چاپ و انتشار برسند.

موسسه نیتیو پیپر با بهره‌گیری از زبده‌ترین و متخصص‌ترین ویراستارهای کشور و خارج از کشور می‌تواند خدمات مربوط به ادیت مقالات را برای پژوهشگران ارائه نماید. این خدمات در رشته‌های مختلف دانشگاهی و فارغ از اینکه مقاله در چه حوزه‌‌ای می‌باشد انجام می‌گیرد. ادیت حرفه‌ای مقاله تقریباً ۷۰ درصد مشکلات مربوط به چاپ نشدن مقاله را در مجلات معتبر بین‌المللی حل‌وفصل می‌کند.

برای مشاهده ادامه مطلب روی این لینک کلیک کنید.

science...
ما را در سایت science دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهرداد science1 بازدید : 239 تاريخ : پنجشنبه 2 آبان 1398 ساعت: 15:13